Biblioteka i Ośrodek Animacji Kultury Gminy Gołcza im. ks. dra Jana Piekoszewskiego

Działalność:

Biblioteka i Ośrodek Animacji Kultury Gminy Gołcza w skrócie BiOAK zajmuje się upowszechnianiem i ochroną kultury na terenie Gminy Gołcza.

BiOAK pożycza do domu różne zbiory.

Znajdziesz u nas:

  • książki,
  • filmy,
  • dokumenty dźwiękowe,
  • gazety,
  • gry planszowe.

Możesz też poczytać na miejscu lub skorzystać z komputerów w czytelni.

U nas odbywają się:

  • spotkania z pisarzami,
  • wystawy,
  • lekcje,
  • warsztaty,
  • spotkania klubów książki,
  • zajęcia dla rodziców z małymi dziećmi.
Zdjęcie przedstawiające budynek BiOAK – Gołcza 69

Wypożyczanie zbiorów bibliotecznych

Pożyczyć książkę lub inne zbiory możesz w następujących działach:

  • dla Dorosłych
  • dla Dzieci i Młodzieży
  • w Czytelni
Zdjęcie przedstawiające Wypożyczalnię dla dorosłych

Wypożyczyć zbiory biblioteczne możesz też w Filii – Wysocice 45.

Ośrodek Animacji Kultury prowadzi:

  • Młodzieżową Orkiestrę Dętą Gminy Gołcza
  • Chór Ludowy „Koral”
  • Orkiestrę „Czapelanka”
  • Szkółkę Karate
  • Formacje tańca nowoczesnego
  • Zajęcia z baletu
  • Aerobik

Dostępność architektoniczna:

Budynek główny BiOAK, Gołcza 69

Wejście główne, korytarze oraz schody są  dostępne dla wszystkich.

Schody posiadają poręcze.

 Budynek posiada schodołaz dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Zdjęcie przedstawiające schodołaz dla osób niepełnosprawnych

W głównym wejściu jest dzwonek, za pomocą którego możesz wezwać pomoc.

Biblioteka zapewnia alternatywny sposób informacji na temat rozkładu pomieszczeń.

Zdjęcie zamieszczone przy głównym wejściu do budynku

Toaleta dla osób niepełnosprawnych jest na I piętrze.

Do BiOAK można wejść z psem asystującym.

Filia biblioteki nie jest dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

Możesz zadzwonić i wybrać odpowiedni dla Ciebie sposób skorzystania z naszych usług.

Informacja:

Jeśli chcesz się skontaktować z nami możesz:

  • napisać pismo i wysłać je na adres:

Biblioteka i Ośrodek Animacji Kultury Gminy Gołcza

32 – 075 Gołcza 69

  • możesz wysłać e-mail na adres:

bioak@op.pl

  • możesz zadzwonić sam lub przy pomocy innej osoby na numer telefonu:

12 388 60 44 Zapraszamy !